Friday, February 11, 2011

Pena Pengarah Urusan 2


Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...
Semalam alhamdulillah kami atau kita telah berjaya mengadakan mesyuarat pada 11hb Februari 2011, jam 9.30 malam dipejabat kami (Lokasi Uptown Klang) untuk perlancaran dan pembukaan Uptown Klang pada 16hb Februari 2011 ini. Kehadiran peserta-peserta baru yang berminat amat mengalakkan. Jutaan terima kasih dengan saya ucapkan kepada semua yang hadir untuk merealisasikannya.
Namun, timbul jutaan kekecewaan apabila saya sendiri yang tidak berada didalam keadaan yang selesa atau benar-benar sihat untuk memberikan taklimat berkaitan. Ini membuatkan rasa yang amat kecewa kapada saya walhal didalam hati ini saya kegirangan yang teramat sangat disebabkan penjenamaan semula ini mendapat sambutan yang diluar jangkaan.
Terima kasih kepada usahawan-usahawan yang datang memahami situasi saya sekarang dan kita akan berjumpa lagi pada 16hb Februari 2011 ini dan semoga pada tarikh berkenaan keadaan saya akan sembuh dan dan dapat berinteraksi dengan semua usahawan-usahawan terlibat dengan Uptown Klang ini. Terima Kasih.
- bersambung pada coretan akan datang

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.